• Бирата помага на костите
    0
    вторник, 09 февруари 2010
  • Бирата помага на костите
        1.0/5, 2 гласа

    Бирата увеличава здравината на костите и може да предотврати вероятността те да станат чупливи, сочат резултатите от американско изследване, съобщиха в. "Дейли телеграф" и Би Би Си.

    Напитката съдържа вещество, което усилва здравината на костите, а това означава, че консуматорите на бира е по-малко вероятно да бъдат засегнати от остеопороза. Авторите на изследването установили, че бирата, особено светлото пиво, съдържа голямо количество силиций, за който е известно, че забавя изтъняването на костите.

    Получените резултати подкрепят тези от предишни изследвания, които също сочат, че консумацията на бира отлага вероятността костите да станат чупливи, особено при жените.

    Факторите, които влияят върху нивото на силиция в бирата, не са подробно изследвани, заяви ръководителят на екипа д-р Чарлз Бамфорт от Калифорнийския университет в Дейвис. Светлото пиво съдържа по-голямо количество силиций. Той присъства в напитката под формата на ортосилициева киселина.

    Някои изследвания вече показаха, че умерената консумация на бира може да помогне в борбата срещу остеопорозата. Резултатите от изследването са публикувани в Journal of the Science of Food and Agriculture.

    Източник: БТА

  • Коментари:
    1. Не можете да оставите коментар без да сте регистриран. Можете да влезете с вашият потребител или да се регистрирате.

      кино

      Програма

      • 0.00–6.00 DIAMOND NIGHT
      • 6.00–10.00 WEEKEND MORNING
      • 10.00–12.00 QUIZ SHOW С АСЯ АЛЕКСАНДРОВА

      Времето

      • Clear 1° София
      • Clear 5° Пловдив
      • Чисто 2° Габрово